نیکینیکی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

شکمو

نامه های بچه ها به خدا

1390/9/29 15:13
نویسنده : محیا
250 بازدید
اشتراک گذاری

خدای عزیز

 به خاطر برادر کوچیکم متشکرم ولی من دعا کرده بودم که یک توله سگ 

داشتم باشم

                                                           جویس

خدای عزیز 

اگه به من یه چراغ جادو مثل مال علاءالدین بدی من به تو هرچی بخوای می دم 

 

البته به جز قلک وبازی شطرنجم

                                                                   رافایل

خدای عزیز لادم نیست مراقب من باشی من همیشه دو طرف خیابان را نگاه می کنم

                                                                                   دین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایزه
30 خرداد 90 15:07
مهیا عالی بود


ممنون ولی محیا رو اشتباه نوشتی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکمو می باشد