نیکینیکی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

شکمو

خانواده ی من

1390/3/28 22:13
نویسنده : محیا
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها می دونید اسم من چیه  نیکی من این روزها خیلی

خوشحالم چون قراره 15 روزدیگه بیام و دنیایه شما رو ببینم خیلی

 دوست دارم بدونم  اونجایی که شما زندگی می کنید چه جوریه فقط

می دونم خانواده ی خیلی خیلی خوبی دارم  یه بابایه خیلی خوب و 

یه مامانه دلسوز و مهربون وسه عمه ی دوست داشتنی وخاله ای

مهربون  دوتا مادربزرگ مهربون و شیرین زبون مامان بزرگ بابام هم

خیلی مهربونه حالا شد سه تا مادربزرگ دوتا هم دختر عمه ی

کوچولو که من رو خیلی  خیلی دوست دارن این بود خانواده ی من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مدرسه ی مامان ها
24 خرداد 90 23:06
سلام
پیشاپیش تبریک می گم
ان شاالله که این چند روز باقی مانده رو هم به سلامتی سپری کنید و زایمان خوبی داشته باشید








مدرسه ی مامان ها
24 خرداد 90 23:07
رومینا
25 خرداد 90 19:26
تبریک می گم عزیزم امیدوترم نیکی جون به بهترین جه به دنیا بیاد و دنیای پر از شادی داشته باشه
فایزه
30 خرداد 90 14:49
انشاءالله نیکی جون سالم به دنیا بیاید فایزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکمو می باشد